… met je hasjgebit

taalSommige woorden vind je heel vaak op internet, sommige woorden vind je helemaal niet. Een van die woorden is „hasjgebit”.

Ik hoorde het woord minstens 10 jaar geleden in een liedje, in een zin die eindigde op „… met je hasjgebit”. En sinds die tijd heb ik me afgevraagd wat er nou zo bijzonder zou zijn aan het gebit van een hasjiesjroker.

En vandaag, 10 minuten geleden, opende ik bij toeval een pagina die het antwoord geeft, op een Belgische blog voor seks and body.

Alleen… weet ik nu niet meer welk lied het was waarin ik dit woord hoorde.

Kan jij me helpen?

Een gedachte over “… met je hasjgebit

Vertel jouw mening

