Blafhert op Twitter

TwitterBeste allemaal,

Het gaat dan toch gebeuren: blafhert gaat uitzenden op Twitter. Voorlopig zal ik op Twitter alle artikelen aankondigen die op mijn blog verschijnen en als ik klachten heb over de service van grote bedrijven zal ik die voortaan eerst op Twitter publiceren.

Als je je wilt abonneren op mijn Twitter berichten, kijk dan op:

http://twitter.com/blafhert

Lists

Als je het mij vraagt, gaat Twitter vooral om niet lezen. Alleen als je tijd en zin hebt, kijk je even wat er de laatste tijd is geschreven door de mensen die je „volgt”. Verder dan een paar schermen terugkijken in de tijd is lastig. Welke mensen je op deze manier volgt is openbaar.

Zijn er mensen die weinig schrijven, waarvan je dus wel alles wilt lezen, dan kan je ze toevoegen in een „lijst”. Je kunt een verborgen lijst aanmaken, in dat geval kan niemand zien wie je leest.

Een gedachte over “Blafhert op Twitter

Vertel jouw mening

