Voorpagina afbeelding september 2010

Omdat mijn voorpagina minder vaak bekeken werd dan andere pagina’s heb ik hem een flinke opknapbeurt gegeven. Minder informatie en een grotere afbeelding moeten het aantrekkelijker maken om een kijkje te nemen en door te klikken naar de rest van de site.

Bij de foto

De foto heb ik gemaakt in de regen met mijn telefoon en bewerkt met Gimp.
Op de foto zie je verschillende kleuren natte straatstenen in verband,
ik vond dat goed passen bij het thema van mijn blog.

blafhert voorpagina afbeelding 2010-09 (900x700 pixels)
blafhert voorpagina afbeelding 2010-09
Vertel jouw mening

