Bijna 10 jaar blafhert(.wordpress.com)

gravatar-blafhertOver een paar maanden bestaat mijn blog 10 jaar. Daarom wil ik volgend jaar het verhaal achter de blog gaan vertellen: het is de bedoeling om in een podcast wat nutteloze achtergrondverhalen te vertellen bij wat ik de 10 voorgaande jaren geschreven heb. Je zou het kunnen vergelijken met het audiocommentaar wat je soms bij films hebt.


Waar zitten grapjes verstopt in de tekst? Welke blogs waren het populairst bij de lezers? Welke ideeën hebben destijds de tekst niet gehaald? Hoe gaat het tegenwoordig met het onderwerp? Doet de doos van de NUC het nog? Omdat ik in totaal bijna 750 blogs geschreven heb, denk ik aan een wekelijkse podcast, zodat verdeeld over het jaar 2016 dan in totaal zo’n 150 blogs aan de beurt kunnen komen.

Nou lijkt het me een mooie toevoeging om ook mensen te interviewen, die ik genoemd heb in mijn blogs. Geen straatinterview, maar een echt goed interview. Dus ben jij iemand die genoemd wordt in een van mijn blogs en zou je wat willen vertellen, laat het dan even weten.

Ik hoor het natuurlijk ook graag als je een ander goed idee hebt voor de podcast.

Via deze link zie je bijvoorbeeld alle posts op mijn blog die horen bij week 35.

En hier zie je een voorbeeld van audiocommentaar bij een Nederlandse film:
(let op: het is een Nederlandse film)

Vertel jouw mening

